.

.
AMARAN : semua hasil karya adalah 100% hak milik penulis.boleh copy jika mahu dengan bersyarat,kreditkan ke link blog penulis asal.memplagiat,mengcopy,cetak rompak, sebagai hak milik sendiri adalah di larang sama sekali.sekian terima kasih kekasih.
.

Saturday 15 October 2011

Surat Cinta



kita jauh...
kau di sana aku di sini
bertemu jauh sekali tiada telekomunikasi
hanya surat utusan pengganti diri

Assalamualaikum
pembuka kata manis bicara
bait indah tertera
moga kau di sana sihat sejahtera

bermula sebagai kawan dan rapat
hanya di surat sudah terpikat
kau kata sayang aku kata rindu
bila agaknya kita dapat bertemu?

berganti bulan berganti tahun
lama sudah kita berutus
sampai masa pertemuan diatur
debar rasa bila kau menegur

hari ini di masa ini
aku beri janji kau beri harapan
untuk impian di masa depan
sama-samalah kita mendoakan.


:: lewat dulu surat kiriman itu sering aku tunggu
tapi kini tidak lagi,hanya setelah dia sendiri
memungkiri janji.terima kasih ijal.....




6 comments:

  1. kisah lama jgn dikenang ......

    ReplyDelete
  2. janji memang tercipta untuk dua benda, menepati atau memungkiri. terpulang pada yang memulakan ikrarnya.

    ReplyDelete
  3. kalau sudah jodoh itu masih kepunyaan kamu... jauh dan putus selama manapun akan jadi milik kamu ok...

    p/s: jgn pernah putus asa... kerana DIA mahu kamu berdoa untuk keindahan pengembaraan kamu ok sayang....?

    ReplyDelete
  4. manusia dgn janji xpenah sepakat..

    ReplyDelete
  5. janji.

    aku belajar, macam mana kukuh hati kita kalau tuhan tak restu, maknanya tak akan termaterai janji itu.

    chill ya! :)

    ReplyDelete