.

.
AMARAN : semua hasil karya adalah 100% hak milik penulis.boleh copy jika mahu dengan bersyarat,kreditkan ke link blog penulis asal.memplagiat,mengcopy,cetak rompak, sebagai hak milik sendiri adalah di larang sama sekali.sekian terima kasih kekasih.
.

Tuesday 8 November 2011

Pilihan




jika di berikan pilihan antara siang dan malam?
aku pilih malam.

jika di berikan pilihan antara bulan dan matahari?
aku pilih bulan.

jika di beri pilihan antara kanan dan kiri?
aku pilih kiri.

jika di beri pilihan antara mimpi dan realiti?
aku pilih mimpi.


nyatanya pilihan kau semuanya fantasi
lari dari realiti kerana kau penakut
buka mata luas dan pandang ke hadapan
kau tetap mahu tunduk kaku dan bisu

kau masih sedih hati masih pilu
ada bau-bau rindu yang kau hidu
tapi kau simpan pendam
hingga ia menjadi dingin dan beku.










5 comments:

  1. tsk tsk , tak semua yang kita impi , dapat kita miliki .

    ReplyDelete
  2. SUSAH nak pilih sebab kemahuan selalu mengatasi keperluan

    ReplyDelete
  3. Tak reti nak komen yang ini, tp nak komen juga :)

    ReplyDelete
  4. pilihan aku selalunya tidak berphak kepadaku... maka itu aku biarkan ia datang sendiri

    ps: cantik entry nie..

    ReplyDelete
  5. belum tiba masanya apa yang kau mahukan dapat dicapai.

    ReplyDelete