.

.
AMARAN : semua hasil karya adalah 100% hak milik penulis.boleh copy jika mahu dengan bersyarat,kreditkan ke link blog penulis asal.memplagiat,mengcopy,cetak rompak, sebagai hak milik sendiri adalah di larang sama sekali.sekian terima kasih kekasih.
.

Friday 7 January 2011

Hujan Dan Kenangan

.
.
Aku tak suka hujan sejuk beku dingin sunyi sepi gelap dan sedih..
.
kau tahu,hujan itu TANGISAN buat aku..
.
aku patah hati dalam hujan lebat,waktu itu aku lihat dia pergi jauh dari aku dan HILANG..
.
aku kecewe parah dalam hujan lebat,parang tajam jatuh hampir kena kaki aku..
.
waktu hujan aku lihat dia tapi KOSONG..
.
aku MERATAP dalam hujan pipi basah walau berkali aku keringkan..
.
hujan terus turun dengan lebat seakan tidak mahu berhenti dan aku KECEWA..
.
aku hilang punca sejak dia TIADA..
.
itu kesalahan terbesar yang tidak pernah terampun sejak dia PERGI..
.
dan hari ini hujan lagi aku SEPI...
.

.
.
.
.
Tuhan,tolong bagi aku jalan untuk pergi
aku mahu menjauh dan terus hilang
lalu dilupakan buat selamanya.....
.
.
.

No comments:

Post a Comment