.

.
AMARAN : semua hasil karya adalah 100% hak milik penulis.boleh copy jika mahu dengan bersyarat,kreditkan ke link blog penulis asal.memplagiat,mengcopy,cetak rompak, sebagai hak milik sendiri adalah di larang sama sekali.sekian terima kasih kekasih.
.

Thursday 13 January 2011

Hujan Kecewa

.
.
Hujan...
kau datang lagi saat aku kesedihan
bagaikan turut memahami jiwa yang sepi
hati yang pedih bagai dihiris
sakit dan perit ini aku tahankan
.
Hujan...
ku andaikan seperti hati ku yang patah
turut turun menangis bersama aku
jiwa yang semakin hilang
hampir sudah kepenghujung
.
.
.
.

9 comments:

  1. eh bukan ke ada aku tinggalkan komen kat sini ke sebelum ni???
    author dia da padam....

    chisst!

    ReplyDelete
  2. pelangi pasti muncul.. insyaAllah..=)

    ReplyDelete
  3. sayang. tabahlah hati,

    teriaklah!

    ReplyDelete
  4. salam..

    saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

    anyway, kalo ada masa silalah menjelajah ke blog saya.

    happy blogging :-D


    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  5. lebih indah jika kita dapat ..
    menghirup nafas dikala terjaga dari lene
    syukur kpd yg maha ESA..
    di berikan kita peluang untuk mengimbas yang semalam...

    aku bukanlah penyair..
    sekadar coretan yg terlintas di minda


    salam kenal dari su manje

    ReplyDelete