.

.
AMARAN : semua hasil karya adalah 100% hak milik penulis.boleh copy jika mahu dengan bersyarat,kreditkan ke link blog penulis asal.memplagiat,mengcopy,cetak rompak, sebagai hak milik sendiri adalah di larang sama sekali.sekian terima kasih kekasih.
.

Friday 17 June 2011

Genab 8



Beberapa jam lalu.....
kau di lihat tenang kuat tak berperasaan
meski jauh sudut hati kau menyimpan
rasa yang beribu.

.
diam
.
diam
.
diam
.
.
.
syhh...
ada satu suara yang berbisik
jujurlah dengan hatimu jiwamu nafasmu
kau ini lemah
masih mahu berlagak kuat?

ada genang jernih di tubir mata paling hujung
kau dongak kepala cuba untuk tahan
daripada ia lerai
kau ego!

zahirkanlah!
mengapa harus kau memaksa rasa itu
tenggelam dalam nadi mu?
kenangan tak semestinya harus kau
hapuskan.

ya...
aku kenang dia aku kenang dia
dia yang aku sayang sekian lama
yang aku kasih hingga nafas terhenti....





:: selamat hari jadi sayang...
aku yang menulis dengan roh rindu




3 comments:

  1. pastikan rindumu berbalas zie..

    ReplyDelete
  2. biar kak zie perlu meredah belantara dan merentas benua hingga ke hujung dunia, rindu itu perlu dibawa bukti dirimu setia kerana hanya dia yang layak menerima cinta...biar kak zie perlu meredah belantara dan merentas benua hingga ke hujung dunia, rindu itu perlu dibawa bukti dirimu setia kerana hanya dia yang layak menerima cinta...

    ReplyDelete